GreenStore


Kompleksowy system zarządzania siecią sklepów

GreenStore - serce do zarządzania sklepem lub siecią sklepów


Rozbudowane i w pełni funkcjonalne środowisko do zarządzania sklepem lub siecią sklepów. Łączy i koordynuje pracę wielu aplikacji: programów POS, kas samoobsługowych, sprawdzarek cen, inwentaryzatorów. Daje dokładny wgląd w procesy mające miejsce w Twojej firmie, a to wszystko w czasie rzeczywistym.

organization

Pełna integracja

Wymiana danych z systemami WMS, ERP, eCommerce etc.
cloud-computing (1)

Chmura

Działa w chmurze lub na Twoim serwerze
visions

Aktualność

Dostęp do danych sprzedażowych w czasie rzeczywistym
rating

Interfejs

Prosty i przejrzysty interfejs użytkownika.

Zarządzanie siecią: Ekologia i dane w czasie rzeczywistym w jednym miejscu


GreenStore to niezastąpione narzędzie zarządzania sprzedażą w nowoczesnej sieci handlowej. Pomaga spełniać wymagania zrównoważonego rozwoju i jednocześnie dostarcza analitycznych narzędzi do zwiększania marżowości oraz zmniejsza koszty eksploatacji placówek handlowych.


Jak to działa?


  • Zintegrowana hurtownia danych pobiera informacje o sprzedaży z rdzenia aplikacji


  • Dedykowana usługa raportowa agreguje dane i udostępnia je pulpitowi analitycznemu na stronie www


  • Użytkownik od razu po zalogowaniu widzi sprzedaż na konkretnym sklepie, konkretnym regionie/oddziale lub w całej organizacji.


  • W ten sam sposób prezentowane są inne biznesowo ważne dane


  • Użytkownik ma od razu możliwość zareagowania na pojawiające się okazje biznesowe lub wyzwania

STANDARD


500 zł/m-c 


- moduł magazynowy

- kreator promocji

- kreator cenników

- moduł sklepowy

- dashboard analityczne

 

PREMIUM


700 zł/m-c 


- moduł magazynowy

- kreator promocji

- kreator cenników

- moduł sklepowy

- dashboard analityczne

- centralne generowanie zamówień

-harmonogramy prac

- delegowanie zadań

- zaawansowana analityka

- komunikator wewnątrzfirmowy

GreenStore

Umów się z nami, na bezpłatną prezentację naszego systemu GreenStore

Najpopularniejsze pytania na temat GreenStore:

1Czy GreenStore wymieni dane z moim systemem ERP/WMS?
GreenStore został tak zaprojektowany aby współpracować z możliwie najszerszą grupą aplikacji. Czy to będą programy księgowe, system rządowe, duże systemy ERP, nasza aplikacja jest gotowa do wymiany wszelkich danych poprzez przygotowaną osobno usługę integracyjną.
2Czy GreenStore działa w Chmurze?
Tak, jeśli tego sobie życzysz :-)
3Czy moje dane są bezpieczne?
Nasza polityka jasno określa, że dane klienta powinny być przechowywane i administrowane przez klienta. Zespół Careo nie ma dostępu do Twoich danych, dzięki temu masz pewność, że nie są przetwarzane w celach analityczny i na 100% nie są sprzedawane Twojej konkurencji. Informacje sprzedażowe i zakupowe są najcenniejszym zasobem firmy i chcemy aby w 100% pozostały Twoją własnością.
4Czy przeniesiecie moje dane ze starego systemu sprzedażowego?
Dokładamy wszelkich starań aby jak największy zakres informacji przenieść ze starego systemu sprzedażowego. Czasami techniczne ograniczenia starego systemu uniemożliwiają import wszystkich danych historycznych.
5Czy potrzebuję serwera na każdym sklepie?
Nie potrzebujesz serwera na każdym sklepie. GreenStore jest systemem centralnym, czyli potrzebujesz jednego serwera do przetwarzania wszystkich informacji. W sklepie instalujesz jedynie oprogramowanie sprzedażowe POS, kasy samoobsługowe, sprawdzarki cen itd. Dostęp do systemu centralnego masz za pośrednictwem strony internetowej.
6Co się stanie jak awarii ulegnie system centralny?
Oprogramowanie centralne jest wysoce bezawaryjne, niemniej jeśli serwer zatrzyma swoją pracę, to procesy sprzedaży w sklepie pozostaną niezakłócone. Nasze Posy potrafią pracować bez centrali, a z chwilą uzyskania połączenia automatycznie wyślą wszystkie dane sprzedażowe.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Umów się z nami na bezpłatną prezentację

 

+48 22 600 63 80

e-mail: bok@careo.com.pl

Umów się na rozmowę